Bende de vardı 10 gün öncesine kadar canım yapilmadik test kalmadı ama temiz çıktı hepsi alerji dediler hap verdiler kullanmadım kendiliğinden geçti sabun kullaniyordum farklı onu bıraktım birde çiğköfte yemiştim ondan supheleniyorum çok şükür geçti kendiliğinden ama açıldı bir serum yedim kortizonlu 20 haftadayiz