Dmrdry Arkadaş bugün (50gr) şeker yüklemesi yapıldı sonuçlar açlık - 88,2 60 dk - 173,6 Doktır şeker ve hamur yemememi söyledi olması gereken değerler nedir? Çok mu yüksek çıkmış? Yüksek çıkanlar nelere dikkat ettiniz hiç mi tatlı hamur yemediniz 🙄
ilkbahar Dmrdry benim açlık 110 tokluk 203çıktı ✔️✔️ aynen devam ettim, ediyorum yediklerime insülin kullanarak ☺️🤪
Merbe61 Dmrdry benimde 140cıktı dedu sınır dedı dikkat et falan demedı zaten kılo almadım hıc kilolu hamule kaldım sadece…ama seker yuklmese yapılırken 12 saat ac kalmak lazımmıs ben o gece cok acıkrım çılek yedım haberım yoktu sabaha karşı doktor ondan yüksek fıkmısyıe dedı bidaha da o sekerlı seyı ıcmeyı göze alamadım tekrar yaptırmadım
Dmrdry ilkbahar yrn görüşeceğim doktorumla insilün fln demedi dikkat etsin yemesin kısıtlama getirsin dedi
ilkbahar Dmrdry ben de kısıtladığımda gayet iyi çıkıyo değerlerim ama sürekli yapamıyorum 🙆♀️🤦♀️🤦♀️ tatlıyı çok seviyorum çikolata bisküvi felan yemesem asla olmaz 😯🤪
Dmrdry Merbe61 ben 45 kg ile hamile kaldım 8 kg aldım ama yükleme yapılırken çok aç değildim gece bir şeyler yemiştim omu etkiledi acaba
Baharuras1321 Merbe61 benimde 166 çıktı biraz yüksek 1 hafta tatlı şeker tüketme 1 hafta sonra tekrar bakıcz dedi ama ben aç karnına gitmemiştim tam tersine baklava çikolata çikolatalı süt içip öyle gitmiştim acaba ondanmı öyle çıktı evde yapıyorum hep normal çıkıyor 140 olunca normalmiş zaten