Fatmanurrr benim de 39 hafta bitti ve ilk gebeliğim anlamazsam diye çok korkuyorum 🙈 arada bir karnım taş gibi sertleşiyor bebek bir yere dayiyor kendini bazen de kasıklarımda baskı hissediyorum acaba bunlar erken belirtileri olabilir mi bilen biri beni de aydınlatsın 😂