Masalimobenim valla ben doktoruma sormamıştım acikcasi. Bende troit hapı kullaniyorum. Sabah aç karnına içip gitmiştim. Bilmiyordum açıkçası. Yeni burada öğrendim. Cok şükür şekerim falam çıkmadı. Ama sen icme yinede. Bu konuda bilgi sahibi olan var en azindan. Benimde kan şekerim düşüktür normalde. Açlık 88 çıkmıştı. Tokluk 120. Iki saat sonra tekrar kan verdim o da 80 çıkmıştı. Açlık normalde fazla cikmaz benim. Tam aksine kan şekerim hep düşüktür. Belki troit hapi içtim o etkilemis olabilir. Yinede yok cok şükür. Sen önlemini al icme bence 👍