Ben ilk hamile olduğumu acıkınca anlamıştım 😂 yemek yedim akşam daha sonra gece 12 gibi tekrar acıktım elim ayağım zangır zangır titriyordu sanki bütün hiç yemek yememişim gibi eşime dedim ben hamileyim diye inanmadı reglimden 3 gün geçti sabah 7de test yaptım 2. Çizgi silik çıktı eşim yine inanmadı kan testi yaptık pozitif çıktı adam ona bile inanmadı .😁 karnım büyüdü bebek ultrasonda belli oldu anca öyle inandı şimdi 27 haftalık hamileyim darısı isteyen herkese inşallah