iyi geceler hanımlar. 3-4 gündür akşamları çok karnım ağrıyor. 37+2 deyiz. sanki karnımın içi üşüyor gibi oluyor çok ilginç ama😪 sıcak su torbası koyuyorum ayağımın altına biraz iyi geliyor ama koymadan agrıda hafifleme olmuyor 😢 boyle bir sıkıntı yaşayan var mı?