Kullan canım bende öğrenir öğrenmez kullandım 20 haftadayiz hala kullanıyorum bazen 50 bazen 75 doktor dozunu ayarlıyor sonuçlarına bakıp önemli kullanmak ayrıca ben kan sulandırıcı da kullanıyorum iğne olarak rabbim yardımcımız olsun zor ama sonu güzeldir