Feyza12 Bugun doktora gittim ve kan uyuşmazlıgımız varmış bebegimle daha 11 haftalıgız ama bi sorun olmaz degil mi ?
biiiidamla Feyza12 olmaz canm ilk bebek için bir sorun olmuyor pek Doğumdan sonra 2. Bebek de sorun yaşamamak için iğne olacaksın. Ben oğluma Doğum yaptığımda hastanede vurdular 2. Gün. Şuan 2. Gebeliğim bir sorun yok
Htcnaz Slm o sorun bendede var 28 ile 32 haftalar arası igne vurulacaksın birde bebek doğduktan 72 saat icinde vurulman lazim bana doktorum öyle soyledi sıkıntı yapma bebegıne hic biseu olmaz