Simgeakkurt Kızlar bu ikinci gebeliğim. Ilk hamileligimde karnım normal şekilde yukardaydi bunda neredeyse aşırı aşağıda duruyor göbeğim miydemin üstü bomboş normal mi ben mi abartıyorum 29 haftalık bu arada.
Simgeakkurt hilal_yener ilk oğlan dedi sonra kız dedi daha da gitmedim tam net göstermiyor kendini hala kız diyoruz artık bakalım
hilal_yener Simgeakkurt benimde kızım oluyo ilkte erkek dediler şuan net kız karnım aşağıda kasıklarımda hep kız cocugu asağıda olur derler