Milena20 ysmn0693 merhaba bende 30 aralık olarak görünüyor tabi henüz çok yeni 5+0. Olduk daha yeni :) nasıl öğrendiniz ilk gebelik mi 🤗
Meliha_guksel ysmn0693 Milena20 merhaba benimde 5+0. Geçen perşembe günü öğrendik. İlk gebeliğim. Dün doktora gittik keseyi gördük 2 hafta sonra da kalp atışlarını duyucaz inşallah 🥰
__birafitap__ ysmn0693 merhaba:) bizde 23 aralık 🐣 6+4 olduk pazartesi kalp atışı için gideceğiz çooook heyecanlıyız🌸
ysmn0693 Milena20 merhaba hayır 2. 4 yaşında kızım var 2 ocak görünüyor ama sezeryan olduğum için muhtemelen aralıkda doğum yaparım :)
Milena20 Denizce90 doktora gittiniz mi kese için ben daha gitmedim biraz daha bekleyeyim hepsi birden görünsün diyorum kese bebek :)
Tugce_Simsek Merhabalar bizde 8+2 olduk. Geçen hafta gittim doktora hem kalp atışını hemde keseyi öğrendik. Doktorum kasım sonu aralık başı gibi doğum olur dedi 🥰
Hnfth Tugce_Simsek mrb bende 8+3um geçen hafta gittim bende kalp atışıda duyuldu kesede göründü çok şükür 😍😍🥰
ygmurnurd Bsert keseyi gorebildinizmi bende yarın tam sizin gününüzde oluyorum bebeği gorebildinizmi nokta kadar bile olsa
Tugce5234 Merhaba bende daha çok yeniyim 4+6😍 henüz doktora gitmedim pazartesi gitmeyi düşünüyorum inşallah herşey yolunda gider kizlar
minikos Tugce5234 Bsert kızlar aynı dönemleriz birkte takip edelim sağlıkla inşaAllah 🌸 çarşamba günü öğrendim bende 460dı beta bugünde 3737 olmuş yarın randevum var kese görür müym bende acaba 🥰
Tugce5234 @Bsert yaa ne güzel inşallah herşey yolunda gider 😍 perşembe kese görünür mu acaba beta hcg değerin kaçtı senin ne zaman kan testi yaptirdin
Bsert Tugce5234 pazar günü yaptırdık 259.7 di sanırım görünür doktorum öyle söyledi baba kalsa pazartesi gitmiştim çünkü 😂 senin kaçtı tuğçecim beta?
Tugce5234 @Bsert ben de pazar dünü yaptırdım 807 idi dün de yaptırdım 1660 olmuş sanırım benim de görünür o zaman ama biraz beklemek istiyorum
Bsert Tugce5234 Maşallah 🧿dayanabilirsen 6 haftada kalbide duyabilirsin sanırım umarım her şey yolundadır 🙏🏻🤗
Tugce5234 @Bser @Bsert insallahh😍 sen de yarın gidince keseyim görürsün inşallah haberlerini bekliyorum😃
Bsert Tugce5234 vala bugün gittik kese görünmedi 10 gün sonra tekrar gidicez ama beta yükselmiş kaçta görünüyo bilmiyorum 🤷🏽♀️