38+4 haftalığız bizde kızımla 🙃 37.haftada 1 cm açılmam vardı nst de sancılarım çıkıyor başı da kanalda ama ben sancı hissetmiyorum 🤔 Adet ağrısı gibi oluyor ama zorlayıcı değil. Perşembeye kadar nişanım,suyum gelse diye bekliyorum 😔
Bebeğimin suyu sınırda 5mm, doktor perşembeye kadar bekleyebiliriz dedi o gün suyunun durumuna göre sanırım doğumum başlatılacak,suni sancı istemiyorum hiç kendi sancım gelse keşke hemen 😔