Glstan27 canım bence git doktora için rahat etsin insallah kötü bi şey yoktur, geçenlerde burda böyle bir post okumuştum anne benim yaptığımı yapmayın gidin doktora yazmıştı bebeğinin boynuna kordon iki kere dolanmış ve bebeğini kaybetmişti, Her ihtimale karşı git için rahat etsin sağlıkla kucağına al insallah ❤️