Kızlar ben dün Bursa şehir hastanesinde ayrıntılı ultrasona girdim doktor cinsiyeti için kız gibi görünüyo dedi emin olmak için özele gitmeyi düşünüyorum memnun kaldığınız özel hastane var mı ve doktor ? Bu ara da 19+4 haftalığım ama bebeğimin gelişimi 1 hafya önde gidiyomuş