eryesil Pendik’te Halil mesut beye yaptırdım 390 lira tek gebelik çok memnun kaldım gözüm kapalı öneririm 🥰
Ruzgar_1405 eryesil Ben de güncel fiyatını öğrenmek istiyodum Şubatta 350 tl ye yaptırmıştı biri formdan. 390 tl diyorsun canım son rakam bu sanırım bakalım görümceme önericem o 20+2 de. Kendim de orayı istiyorum yorumları güzeldi😊 ben 14 deyim daha.
eryesil zeyzey95 evet ayrıntılı rapor verdi. CD dede organların fotoğraflarını ve yüzünün renkli fotoğrafını 😇
Deleted5544 zeyzey95 selam kuzum 😂 bende halil mesuta yaptırdım tavsiye ederim. cd veriyor rapor falan herseyini veriyor. perinatolog düşünürsen de bağdar caddesinde zeki şahinoğlu var 450 tl
eryesil Ruzgar_1405 ben 390+390 yaptırdım ikiz gebelik Benimki iki katı verdim 😄😄 güncel sanırım bu şekilde 💐 güzel sonuçlar almanız dileğiyle 😋