SeHer1909 Analık raporu en erken 32. haftada alınabiliyor. Raporluyken çıkış veremez kanunen yasak ayrıca işverene de herhangi bir maliyetiniz yok. Rapor parasını devletten alacaksınız zaten, sgk prim günü de o dönemde yatmıyor, geriye dönük siz borçlanabiliyorsunuz.