Herkese merhaba arkadaşlar 38 haftadayım bugün bebegin hareketlerini hissetmediğim için acile gittim alttan muayene etti açılma falan yoktu eve geldikten sonra nişana benzer bisey geldi acaba muayene yüzünden mi oldu yoksa gerçekten nişanım mi geldi böyle bisey yasayan varmi yardımcı olurmusunuz