Gecelik + alt üst pijama + sabahlık 4lu takım almayı düşünüyorum doğumdan sonra fotoğraf çekimlerinde giymek için ama rengine karar veremedim . Ben çok beyaz tenliyim her renk yakışır ama kan falan olacak ya koyu renk mi almalıyım? Ekruya çok heveslendim ama