sehrikarabulut 10.cu haftada neler yaşıyosunuz kızlar benm ikinci hamilelim 4.5 yaşında kızım var untmuşum herşeyi🙈😂
sukayhanacar sehrikarabulut valla canım bi midem bulanıyo bi bulanmıyo. göğsüm bazen acıyo bazen acımıyo. ara ara kasıklara batmalar oluyo bazen olmuyo😆 gündüz değil ama özellikle aksam 7 gibi hep uykum geliyo 1 saat kestiriyorum. yarın kontrolüm var bakalım. hayırlısıyla kucaklarımıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏻
Mmmerve123 sehrikarabulut bende bulantının yanı sıra aşırı mide gazı ve geğirme problemi var 😔 gaza çözüm bulamadım sizlerde yok mu varsa nasıl geçiryosunuz çok mutsuzum
sehrikarabulut sukayhanacar 😂bende öyleyim valla bianda bir halsizlik uyku çöküyo sürünüyorum yerde sanki Amin canım Amin
Karadenizli Kızlar ikili teste az kaldı yaptırcakmsınz kafam çok karışık heryerde çok saçma diyatlar var istanbul sefaköyde yaşıyorum biyer 540 diyo biyer120 birde doğrulk payı 70 sonra sorun var derlerse içi içini yer insanın ne yapacaksınz
sukayhanacar Karadenizli o doğruluk payları makinanın son cihaz olmasıyla alakalı benim doktorum 4 boyutlu son cihazlardan kullanıyo kesinlikle yaptırıcam. fiyat konusuna gelirsek de bizim için arka planda açıkcası fiyatını sormadım bile. ilk bebeğimi 12 haftalıkken kaybettim bu 2. gebeliğim daha da pimpirkliyim cünkü canım
sehrikarabulut Karadenizli canım ben kızmda her testi yaptrdım çok şükür saglıklı bunda hiç bişi yaptrmıcam doktorma bile söyledim aynı doktorm zaten oda tamam dedi ama yine 12 haftalıkken gel ense kalınlna kollarna bacaklarna bakalım dedi
sukayhanacar Mmmerve123 ay onu unutmuşum o da var 😆 valla bi çaresini bulamadım ben de yarın doktoruma sorucam canım. geçiricek bişey varsa burdan bilgi veririm