Beyzatuncer bekleme git bence ben de şuan 9+1 hamileyim 7 haftalıkken bir kere pembe sonrasında kahve rengi akıntılar oldu 1 hafta sürdü az az Dr aradım hemen gel bebek canlanmamkş olabilir dedi. Gittim çok şükür kalp atışını duyduk düşük tehlikesi var dedi iğne 1 tane ve progestan verdi kullanıyorum şuan. Artık olmuyorum bol bol su içmekte çok etkili.