Elaninannesii_ songul hanıma ılk hamılelıgmı ogrendıgmde gıttım daha gıtmedım hastane cok kotu hasta mahremıyetı yok senı cagrdıklarnda ultrason odasında baska hastayı muayne edyor senı muayne ederken baska hasta ıcerde ben begenmedm doktor kotu degıl ama hastane ıcın aynı seyı dıyemem sıra cok oluyor en az 1.5saat beklıyorsun randevu sıstemı yok bekledgın korıdorda okadar hasta varkı oturacak yer yok daracık bıyer yer zaten