Poncik77 Sarı yeşil sümükümsü yoğun kıvamlı akıntım geldi böyle peçeteye 3 kez geldi ağrım sızım yok sizce nişan mı ? Doktora gitmelimiyim yarın zaten doğuma gidicem beklemek daha mi doğru
Poncik77 ilkbahar evet bende öyle okudum burda ama internette resimlere baktım aynısıydı benim ki de o yüzden burdan sormak istedim 🙂
ilkbahar Poncik77 benimki de vermiyo ama çok iyi doktorum vazgeçemiyorum 🤦♀️😂 sadece dua ediyorum acil birşey olmasın diye 😂🙆♀️
Emine444 Aynı akıntı bende de var 2 haftadır sadece tuvalete çıktığımda sarı ve sümüksü 37+0 ‘ız şuan