Arasemra alın benden de o kadar arkadaşlar. Benimde ikinci hamileliğim ve artık 37. Haftam bitti ilk hamilelikte suyum gelmişti sancım ve açılmam sıfırdı 30 saat sürmüştü normal doğumum kabus gibi suni sancı çektim her gelen 2saatte doğurdu gitti ben 2 gün sancı çektim şimdi ödün patlıyor yine sancım olmayacak suni verecekler diye. İnşallah kendi sancımızla çok kısa sürede doğurup bebişlerimizi sağlıklı şekilde kucağımıza alırız🤲🏻