yagmur91 İlk bebeğim sağlıklı doğdu hiçbir problem yaşamadım, sonrasında üst üste 6ay arayla 2 düşüğüm oldu,biri 8 haftalık öbürü 5 haftalikti.testler sonrası 6 ay daha bekledik ve çok şükür şimdi hamileyim, aslında 4.gebelik ama düşükler olduğu için bu Allah’ın izniyle 2.cocugum olacak.bir kızım var 2 ay sonra 3 yaşını dolduracak inşallah 😊