kayravza Arkadaşlar merhaba malum virüs nedeniyle 2aydır kontrole gitmiyorum Virüs olursam diye korkuyorum sizde durumlar nasıl hastanede gitmeden önce nelere dikkat ediyorsunuz zaten doğuma az kaldı çocuk ters mi bilmiyorum en son 28 haftalıkken gittim şuan 34+2 ama 36 olunca mecbur gideceğim her ne kadar korksamda😂
Serzeyyyy kayravza 29 haftadan beri gitmemistim 34+3 olduk ve bebeğim 2 hafta geride kalmış. Gitmekte fayda var ne olursa olsun. Mesafeni koru agizligini al duanı et git. Rabbim korur inşallah
Dnz2020 kayravza maşallah biraz daha girmezseniz evde doğuracaksınız virüsten korkmuyorum çünkü gerekli tedbirleri alıyorum kontrole gitmemek beni daha çok korkutuyor olacak olsak zaten eşimizden birilerinden bulasir çünkü ise gidip geliyorlar o yüzden corona değ tedbirsizlik öldürür diyorum takarım maskeli giderim hastaneye geldimi gerekli temizliği yapar rahatıma bakarim
Busrababacan61 kayravza bende 26 da gitmiştim 2 ay erteledim artık gideyim dedim kilosunu merak ettim 33 de dayanamadım gittim kilosu az çıktı 2.500 olması gerekmiş 2.200 dedi kilo alacak şeyler yiyorum. Yani sende artık aksatma maskeni tak git zaten doktora 1 kişi alıyorlar eşimi koridora bile sokmadılar dışarıda kapıda bekledi eve gelincede bütün kıyafetlermi makineye attım hemen duşa girdim çok şükür bişey olmadı aksatma son zamanlara gelmişsin
Yeni_anne_ kayravza Eşiniz de çalışmıyor galiba. 2 defa acil,detaylı,2 kontrol,şeker yükleme,sonuç alma ooo kaç defa gittim. Ben biraz evhamliyim masallah rahatsınız sizler😳
yaseminligunler Bende yarın giidicem kontrole 32+3 olduk hayırlısı bakalım en son seker yüklemesi icin gitmiştik ne durumdayız merk edyrZ
Mertarasinannesii kayravza evet gidiyorum 2 haftada bir mecbur gideceğiz çocuğumuz için . her türlü önlemi al gerisini Allah’a bırak
Nadiscim Bende yarın gidecem suan 22.haftamdayım en son 16.haftamda gitmiştim gitmem gerektiğini düşünüyorum çünkü bebeğimin gelişimi nasıl bilmek istiyorum dahada gitmezsem meraktan ben ölecem☺️☺️ Çünkü artık hareketlerini tekmesını hissediyorum cok merak edıyorum onu☺️☺️ Eldiven maske tüm tedbirlerimi alıp gidecem artık
Merve-26 kayravza ben 2haftada bir kontrollerime gidiyorum hatta bugün gittim artık hafta 1gidicem 36 haftalığız gittiğim hastane pandemi hastanesiymiş ama önlemlerimi alıp kontrollerimi aksatmıyorum ne olur ne olmaz bence gitmek lazım kordon dolanması,suyunun azalması vs bi sıkıntı olsa aklıma herşey geliyo virüsden başka çok şükür sıkıntıda olmadı şimdiye kadar 😄
Deletedmom262 kayravza 28.haftadayim.2 gun sonra gıdicem. Duzenli olarak hep gittim. Zaten doktor yonlendiriyor.bence aksatmayin doktorunuz nasil diyorsa o tarihlerde gitmelisiniz
AsyaNildaa kayravza ben her kontrolume gidiyorum.maskemi takıyorum hiçbir yere ve kişiye temas etmeden girip cikiyorum.cikarken de dezenfektan kullanıyorum.eve gelir gelmez de hemen ellerimi yıkıyorum ve elbiselerimi değiştiriyorum.ustelik hastanemde virüslü hastalar da varmış.
Snmdnz kayravza doktorum konusup bugun gittim bende en son 29 haftalikken gitmistim simdi 36+3 haftaligim bugun gittim onelemlerimi alarak canm
GGamzee kayravza 19+3 olduk ben gidiyorum kontrollere zaten doktorumda şu tarihte gel diyor giderken zaten kendi önlemlerimi alıyorum randevu saatimde gidiyorum maskemi takıyorum eldiven giyiyorum hastanede bu konuda dikkat ediyo girerken ateşimizi ölçüyorlar ve sadece randevusu olanları alıyorlar hasta yakınları giremiyor doktorlarda çok dikkatli maskeliler yanlarına yaklastirmiyolar ultrasonda bakarken bile uzak duruyolar
purplemoon kayravza gidip korona olmaktan korkuyoruz ama gitmemek de bebek için. Büyük tehlike teşkil ediyor hele de son zamanlarda. Elinize eldiven yüzünüze maske taktiginiz ve. Elinizi yüzünüze surmediginiz. Sürece hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle.
Prensesminik42 kayravza aynen vrüsden dolayı. Gidemedim en son 29+6 gitmiştim şimdi 36 +0oldum. 37.haftada gitmeyi düşünüyorum 😊😇
belosunannesi36 Sırt bel Ağrılarım çoğalınca gitmek zorunda kaldım özele gittim eldiven maske kolonyolarla dikkat ettim elimi biryere sürmedim iyikide gitmişim gidin ihmal etmeyin söz konusu minnoşlarımızın sağlığı 🥰