FrdCn Kızlar 8+2 günlüğüm geçen haftalarda bel ağrım kasık ağrım çok nadir de bulantım oluyordu. Şuan hiçbir şey yok korkuyorum sizlerde belirtiler var mı?
sinber FrdCn ben bgn 7+5 i bitiriyorum bende de bel kasık ağrısı oluyordu bir iki gündür bende de yok sadece mayışıklık var artık büyüdükleri için azalıyor yavaş yavaş diye düşünüyorum
AsliMaY FrdCn 9+3 üz bizde. Kasık bel agrım ilk zamanlar oldu şimdi hiç yok denecek kadar az sadece çok fazla yoruldugumda oluyo onuda anlıyorum. Çok şiddetli bulantım vardı çok şükür azaldı biraz onada seviniyorum bulantı kusma dan 5 kilo verdim çünkü. O yüzden korkma canım 3 6 ay arası hamileliğin balayı oluyo o yüzden tadını çıkar son 3 ay çok daha zor olacak 😊
Edda07 Bende 7+5 günlük hamileyim ara ara benimde oluyor ama çok nadiren oluyor doktorum normal dedi.
izmirlih35 8+6 mide bulantım geçen haftalara oranla az sadece acıkınca bulanıyor, bel ağrım akşama doğru çok artıyor, kasık ağrım 3 gündür var öncesinde pek yoktu. Belirtiler gel git halinde ç
sinber FrdCn kötüyü düşünme vücudumuz artık alışıyor sonuçta 3 aya giriyoruz normale dönüyor ben normalde baya baya yorgundum ama dün ve bgn bi tık daha iyiyim yarın kontrolüm var bakalım hayırlısı
SnFk 9+4 olduk. 10. Haftaya ilerliyoruz. Bel ağrım çok ayakta durunca oluyor. Bulantılarım devam ediyor ama sadece sabahları istifra ediyorum. Göğüs ağrılarım azaldı. Hatta yok denecek kadar az. Mide yanmalarım başladı. Akıntılarım hafif arttı.