Yeniannee1 Kızlar yarın şeker yükleme testine gidicem 28 haftalığım ancak aç karnına mi tok karnına mi gitmem gerekiyor bilgi verir misiniz
Meriwa Yeniannee1 canm aç gitceksin önce açlık şekerine bakmaları için kan alcaklar sonra şekerli su içirip 1 saat sonra bi daha kan alıcaklar yani aç gitmen lazım
Yaman Yeniannee1 ben aksam 9 dan sonra hic bisey yiyip icmedim su dışında sabah ilk kan alindi 75 lik glikoz ictim 1 er saat arayla 2 kere daha kan alindi bnden cnm
Meriwa Yeniannee1 50 veriyolar cnm sınırda çıkarsa bi daha yükleme oluyor umarım hiç bi aksilik olmaz