Adana metro hastanesi Mehmet Yıldırım mükemmel bir doktor bence ilk çocuğumda da ona gitmiştim devletteydi memnun kaldığım için yine ona gidiyorum ve herkese tavsiye ediyorum yardımcısı bile doktor kadar ilgili doktorum da çok esprili eşimde bende kendimizi çok rahat hissediyoruz yanlarında.. 😊😊