Hasret_13 Kızlar ilk gebeliğim 3 gün önce erken doğum tehlikesiyle hastanede yattım ciğer geliştirici iğne vuruldu dr önüne geçebiliriz dedi şu an rahimde baskı var hissi devam ediyor halen normal mi yoksa bilmiyorum
Ecek Bende 3 gün önce tabırcunoldm cnm aynı sebepten iğneler serumlar falan şuan evdeym ilaç verdi iki tane onlara devam ediyorm bugğn baskı da geçti ama arada yine oluyo
Ecek Hasret_13 ben 32 oldm ama aşırı bel ağrısı vardı ondan gittim şimdide yürürlen evde aşağıda baskı var biraz