Elsa321 benimki kaldı canım maalesef ama ben hamileliğimin son 1,5 ayında ve emzirme döneminde aşırı tatlı tükettim,dengesiz beslendim. Belki öyle yapmasaydim toparlananilirdi ya da belki de ne yaparsam yapayım kalacaktı, hamileliğim süresince de gebelik platesi yaptım oysa ama işte…😭😒