Busrakabaca Kızlar Lina kadın doğuma giden oldumu muayene ücreti ne kadar sanırım pandemi olmuyor orası sadece doğum olduğu için
sndsk @Busrakabaca ben gidiyorum canım sigortanız var ise muayene+ultrason 200₺ diğer kan vs başka işlemler için ekstra ücret ödüyorsun
Busrakabaca Ücreti fazlaymış biraz benim doktorum Hatice hanım oraya geçmiş ona gitmek istiyorum pandemi değil demi orasi
Gunesana Ben ilk lirayla anlamıştım 9 demişlerdi doğum paketine . Sonra başka sebeplerden değiştirip ortadoğuya geçtim