Bzbzbz merhaba 19+4 olduk çok şükür 🤲🏻
bebeğin plesanta önde olduğu için biz biraz daha geç hissedecekmişiz hareketleri 😐
ayın 6 sında hemşire aşı için çağırdı bakalım…
ayrıca önümüzdeki hafta kontrolümüz var ve muhtemelen detaylı ultrasona gideceğiz nasip olursa 🤲🏻