Aynı problem hamileliğimin başından beri var 15. Haftadayim hala devam ediyor.. malesef hamilelik hormonlari yapıyor.. maden suyu beni biraz rahatlatıyor sende deneyebilirsin.. yediklerimizde daha da tetikliyor tabi hele süt ictigimde daha fena artıyor.. doktoruna danış canım eğer çok siddetliyse belki ilaç tavsiye eder