Merhaba kızlar yaklaşık 6 aydır sizinleyim burda kiminizin doğum hikayesi kiminin evlat hasreti hikayelerini okuyorum belki birinize umut olurum diye bende kendi hikayemi yazmak istedim..
17 yaşında evlendim çocuk gelindim yaşadıklarım hayatın zorlukları ne kadar beni olgunlaştırdığına inansamda çocuktum .. berbat bir çocukluk yaşadım hayatımdan etrafımdaki sorunlardan okadar bıkmıştım ki o yaşta evliliği kurtuluş olarak görüyordum ve evlenirsem hayatımın çok daha güzel olucağına inanıyordum erken yaşta anne olmayı çocuğumun benimle büyümesini çok istedim ama olmadı 7 ay boyunca denedik olmadı ardından karaciğerimde kist olduğunu öğrendim ve amelyat oldum inanmıycaksınız 7 ay boyunca gece gündüz yeme içme denemediğimiz şey kalmamıştı ve kalamazken amelyat olduğum ay 2 kerelik ilişkiden hamile kaldım fakat öğrendikten 1 hafta sonra düşük yaptım 😓 ve bir daha hamile kalamadım olur dedim kendimi kandırdım 1,2,3 sene derken evliliğimin 4 cü yılına girdim tabi bu aralarda tedavilere başladığım oldu fakat yarıda bıraktım hep ya gittiğim doktor tahlilden başka birşey yapmıyordu yada içeri girer girmez ödemeyi soruyordu bu yüzden tedavilerim hep 5,6 ay gittikten sonra yarıda bırakıyordum en son baktım yok olmıycak böyle kafama koydum artık yeter dedim interneten doktor araştırdım buldum birtane bana uzaktı eşimin oturumu yoktu ve tek başıma gidip gelmek zorundaydım derken tedaviye başladım eşim ilk ve 3.cü randevuya sadece benimle geldi oda doktor ısrarıyla 1 buçuk yıl tahliler rahim filmleri gidip gelmekle uğraştım tek başıma sorun çıkmadı sebepsiz kısırlık dendi ve asıl tedaviye başlandı 1,2,3 derken 3 aşılama üst üste yapıldı 3 de tutmadı 😓 hayal kırıklığı doktorum yaşımın genç olması ve sorunumuzun olmamasından dolayı 6 aşılamaya kadar gidiceğini tutmazsa tüp bebeğe geçiceğini söylemişti sebebiyse yumurtalarım iğnelere çok güzel yanıt veriyordu ve çoktu neyse 1 ay ara verdi dinlenmem için tabi kafamda deli sorular sigortam yok özel hastane her gittiğimde bir ton para veriyorum 3 aşılama tutmadı ya 4,5,6 diye hepsi tutmazsa sonra napıcam hem ruhen hem maddi anlamda çökücem doktor mu değiştirsem para için mi bu kadar uğraştırıyorlar kafamda deli sorular derken 4 aşılama yapıldı ve sonuç yine hüsran 😓 tam bir hayal kırıklığı doktorla görüşme için randevu aldım ve tek başıma herzamanki gibi gittim önce doktorumu dinledim ne diyceğini merak ettm oda şaşkındı tutmaması için hiç bir sebep yoktu açıkladı konuştu eğer yine aşılama deseydi kalkıp gidicektim çok şükür ki yorulduğumun farkına vardı ve tüp bebek için düğmeye bastı adetimi bekledim oldum 3 günü tedaviye başladık ultrason kan adetin. 16 gününe kadar 2 günde bir gidip geldim 11 gün boyunca doktor iğneler vs yumurtalar istenilen boyuta geldi ve toplama işlemi için hastaneye gittim 18 tane yumurta toplandı çok güzel haberdi sıra o 5 günlük bekleme süresine geldi 18 yumurtadan sadece 2 tanesi döllenmiş biz şok tabi neyse taze transfer beklerken doktorum emriyoları dondurup rahimi 3 ay dinlendirmek istedi onada tamam dedim ve bekledim transferime 10 gün kala kuzenimi kaybettik 4 aşılamam tutmamıştı üstüne kuzenim ölünce hiç umudum kalmadı buda olmıycak diye kafama takmadım taziye arasında transferimi oldum 4 gün evde dinlendikten sonra tutmaz diye taziye evine gidip geldim yemekti bulaşıktı misafirdi gece yarılarına kadar ağlama sesleri feryadları aklımdan çıktı tamamen herkes transfer olduğumu biliyordu ve istemsizce kuzenim benden bahsederken hamilesin bunu ye şunu iç diye ağzından çıkıyordu derken transferimin 7 günü test yaptım negatif çıktı 8.günü kurt düştü içime ve sabah evde kalan son testi yaptım Ve hayali bir çizgi çıktı inanmadım çünkü daha öncede çıkmıştı ve herseferinde adet olmuştum ama içimden bir ses bir tane daha yap dedi eczaneye gidip 2 tane test alıp üst üste yaptım ve yine gölge bu sefer dayanamayıp gidip dijital olanlardan 1 tane aldım clear blue ve pozitif hamileydim gözlerime inanamadım hemen eşimi aradım testleri wptan yolladım oda görüyordu ertesi günü kan verdim ve sonuc 133 evet hamileydim önceden hep hayal kurardım bir gün hamile olduğumu öğrenirsem eşime böyle şöyle süpriz yaparım diye hiç biri olmadı o an ki heycanla direk arayıp söyledim uzun lafın kısası şuan 26 haftalık hamileyim Hayaldi bizim için ve gerçekleşmesine az bir zaman kaldı uzun gelsede bunlar bir kısmı 6 yıllık evliliğim süresi içersinde eltilerimin komşularımın hatta çok yakın arkadaşlarımın hamilelikleriyle nispetleri laf sokmaları acıyormuş gibi gözlerle bakmaları neler neler yaşadığımı bir ben bir rabbim bilir çok zor bir durum belki ilk günden kalsam bu kadar kıymetli olmıycaktı değerini belki bilmiycektim belki oflıycak neden bu kadar erken oldu diycektim ilk dönemde olsaydı ona güzel bir oda güzel bir gelecek veremiycektm durumumda yoktu çünkü ama şimdi baktığımda aslında tam zamanında geldi neden bu kadar yordum ki kendimi diyorum bu süre içersinde eşimi dostumu düşmanımı tanıdım evliliğim rayına oturdu evimi değiştirdim bütün kötü anılarımı diğer evde bıraktım bana iyi gelmiyen bütün insanlardan uzaklaştım sadece eşim ben ve ailem demem o ki asla pes etmeyin ama kendinizide üzmemeye çalışın zor sizin için biliyorum ama inanın ister ilk ayda ister 10 yıl sonra gelsin bütün kötü anılarınızı unutuyorsunuz Arkanıza dönüp baktığınızda düşündüğünüzde kendinize gülüceksiniz tedavi sürecinde mümkünse dillendirmeyin eşiniz ve güvendiğiniz kişiler harici kolu komşuya söylemeyin hamile kalsanızda bu sfer her gördükleri yerde ortamda evet bununda tüp bebekle yok aşılamayla tedaviyle oldu küçümser konuşmalar bitmiyor malesef ve o tedavi aşamasında test yaptın mı oldu mu belirtin var mı soruları iyice bunaltıyor kafanızı oraya yormanıza neden oluyor bu arada ben transferden ( 1 gün önce duş aldım Ve transferimin 8.ci gününe kadar duş almadım ) sebebi sıcak suyla özellikle duş alanlar için ben öyle yapıyordum hem sıcak suyla hemde 1 saat duştan çıkamıyordum diye sıcak su rahimi yumuşatıyor doktorum 1,2 gün dedi ben hem araştırmalarımda hemde kendi kararımla 8gğne kadar almadım 3 gün boyunca yattım sadece yemek ve wc için kalktım o 3 gün içinde evin içinde 10 dakka yürüyüşler yaptım doktorum rahimdeki kan dolaşımı için yap demişti )
10 gün yatmanın faydası yok tutarsa ilk 3 günü çok önemli demişti o 3 günde sabah ve akşam ananas suyu içtim iyi geldiğini duymuştum progesteron fitil kullandım 4 günü yataktan çıktım kendimi yormamk üzere bulaşığım varsa yıkadım etrafı üsten topladım kesinlikle elektirik süpürgesi yer silme ağır kaldırma duş alma ilişkiye girme hiç birini yapmadım ve bol su içtim geri kalan günlerimi normal geçirdim o sürede annem 3 kere gelip haftada evi temizledi ztn erken de öğrendiğim için dikkatli davrandım ilk 3 aya yakın ilişkiye hiç bir şekilde girmedim doktor sorun yok dedi ama ilk gebeliğimi ilişkii sonrası kaybettiğim için tecrübe edindim ve uzak durdum şimdilik aklıma gelen bunlar sorunuz olursa seve seve yanıtlarım RABBİM KİMSENİN EMEKLERİNİ BOŞA ÇIKARMASIN HİÇ BİR KULUNU EVLATLA SINAMASIN DAİMA DUALARIMDASINIZ 🙏