Sezen07 Merhaba mustela ninkini kullanıyorum ben çok memnunum hemen emiliuor kokusu da hoş zaten hamillelere özel olduğu için içeriği temiz rahatlıkla kullanabilirsiniz.ayrıca bol bol su içmenin de inanılmaz faydası var içten nemlendiriyor cildi çünkü. 😉