Aslihan1909 Son adet tarihinizden sonra yumurtlama olduğu için, döllenme ve bebeğinizin oluşma tarihi zaten daha ileri bir tarih olacaktır. Normal yani🥰 Siz her zaman son adet tarihinizi baz alacaksınız ama aklınızda olsun🙏🏻 Hayırlı olsun bu arada, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🌹