Kızlar merhaba okuyordum böyle yazılar ve üzülüyordum çok. Bugün benimde korktuğum başıma geldi bebeğim 2 kilo anca olmuş 43 cm 34+3 haftaligim. 2 Hafta gerilik başlamış. Plesenta da sıkıntı varmış sanırım. 4 tane ciğer geliştirici vurulcam normalde bayramda doğum olacaktı ama doktorum bayrama kadar beklemez dedi ne kadar kalırsa içerde o kadar iyi 15 20 gün daha dedi Allahım bana da dua edin lütfen çok zayıf çünkü dualarınızda bizede yer verin lütfen 😥🙏