Emrasf Kızlar benm Cumartesi günü randevum var ama sokağa çıkma yasağı da var bi sorun olur mu acaba?
ilkbahar Emrasf yine mi olacakmış sokağa çıkma yasağı ya 🤦♀️ ben artık izlemiyorum pek haber felan 🙂😃
brcaky Emrasf benimde cumartesi randevum var hastaneyle görüştüm gelen smsi çevirmede gösterin dediler ama yine sorun çıkmasın diye cumadan 155i de arayıp bilgi alırım
brcaky Emrasf yani riske atıp gerilmeye gerek yok en azından biz aramıştık deriz çevirmede bişey derlersede
brcaky Emrasf ay onu bende düşündüm eşimin telefonundan kayda alıyım diye ama ses kaydı almak yasal değil ya sorun olur mu bilemedim. Aklın yolu bir işte😂😂
brcaky Emrasf ben yarın uyanınca sorayım en iyisi meraktan çatlıcam ne dicekler diye burayada yazarım😂
Gonci Emrasf ben geçen cumartesi gittim polisi arayıp sorduk gidin dedi şansımıza hiç polis çevirmedi zaten ☺️