Hasrett000 Bu sabah kasık ağrısıyla uyandım hala ağrıyo sağ kasık ağrısı nedeni nedir acaba yaşayan var mı hanımlar?
Hanifee1273 Hasrett000 bende yaşıyorum sabahları özellikle . çişim gelmişte tutuyormuşum gibi ağırıyor bir baskı gibi ayağa kalkıp yürüyorum az hareket ediyorum lavaboya gidiyorum su içiyorum sonra yavaş yavaş geçiyor
sule-0606 Hasrett000 tam o hafta bende korkuyla gıttım hastaneye adet olucam gıbı cunku oncesınde 2 ay kanamam oldu ve tekrarlıcak dıye korktum ama hiç bir sorun olmadıgını rahım buyudugu ıcın arada agrılar olabılecegnı soyledı doktorum magnezyum verdı suan 26 haftalıgım cok sukur oyle bı agrım olmadı bıdaha
Akbas77- Hasrett000 21 haftalığım suan aynı ağrıyı sabah uyandığımdan beri cekiyorum sağ kasığımın orda ağrısı siddetli özellikle hareket ederken yarın sabah ilk iş doktora gideceğim canım
Hasrett000 Hanifee1273 Benimki geçmedi işte ya korkuyorum açıkçası inşallah bisey yoktur geçmedi sabah beri 🙄
Hanifee1273 Hasrett000 gün içinde de adet ağrısı gibi ağrım oluyor doktora sordum geçen rahim genişlediği için öyle oluyor dedi herhangi bir ilaç vermedi bazen doktorlar o ağrı için magnezyum verebiliyor , korkma canım büyük ihtimal seninde böyledir
sinemayyildiz Benimde aynı şekilde ama sol kasigim daha çok doktor önemli bir şey yok dedi büyüdüğü için sanırım inşallah rabbim korur bizi de bebeklerimizi de