Melike1 tugce0606 Aynı durum bendede öyle ben böyle değildim pes etmedim vs vs 😀Refaha erince kötü günleri unuttu
tugce0606 Melike1 ayy valla aynen ama benimki hirslanmis zamanında ondan diyor 4 ay çalışmayla 93 aldı düşün benide çalıştır kontrol et diyorum ama yok nerdee🤣
Rabiakk tugce0606 amin inşallah Allah herkesin emeğine gönlüne göre versin öncelik evlatlarımızın sağlığı gerisi hallolur 😊
ysm- tugce0606 bende paramedik mezunuyum. 76 puan aldım ve yetmedi tabiki şimdi tekrar tam gaz devam ederken hamile olduğumu öğrendim sınavda 8 aylık oluyorum Allah yardım eder inşallah bize bebişler şans getirir
tugce0606 ysm- bende aynı puanı aldım calisamamistim sonra evlendim bu sene denk geldi kuzum bı baktım bebek haberi aldım elimden geldiğince çalışıyorum💕 kaç haftaliksin
Ssulecik2817 tugce0606 çok uykum geliyor bazen motive olup başlıyorum sonra araya boşluk giriyor tekrar unutup baştan alıyorum özellikle tarih konuları 🙁
tugce0606 Ssulecik2817 yalnız değilsin bitanem aynen 😏 sürekli sürekli tekrar etmek gerekiyor heralde çalıştığım halde bilmiyormys gibi geliyor banada
ysm- tugce0606 bende bu aralar çok halsizim yatıyorum sürekli 2 haftaya falan toparlarım inşallah devam edeceğim sonra kaldığım yerden ben çoğunda sona geldim zaten sen ne durumdasn
tugce0606 ysm- aynen o haftalar bende calismiyordum çok kötü gaftalar çünkü. Ben 22 haftayim kuzum bitirdim çalışmayı soru çözmeye ve konu tekrarına geçtim dün itibariyle ama sanki her şeyi unutmuş gibi geliyor niyeyse ay🤭
ysm- tugce0606 senin sınavda doğmuş oluyor ben 8 aylık oluyorum 😕 inşallah zorlamaz. Bende Bi kendime gelebilirsem bitirip soru deneme kısmına geçmek istiyorum artık