Kızlar merhaba.Sizde benim gibi korkuyorsunuz mu?12 haftalık hamileyim,önümüzdeki hafta gidicem doktora.Hep kötü şeyler geliyor aklıma.Kalbi durursa belirtide olmuyormuş zaten.Sabahları kusma oluyo,her kustuğumda bebeğim iyi diye düşünüyordum,ama bugün bir postla karşılaştım düşük olduğunda hamilelik belirtileri devam ede biliyomuş.Artık kussamda içimde korku var.Psikolojim bozuldu