POYRAZIN_ANNESI35 16+4 üm kasıklarım hep Semsert sanki bebeğim hep oradaymış gibi sizde de böylemi normal mi
NurayHakyemez POYRAZIN_ANNESI35 ilk baslarda. Bebek asagida olur rahim tam büyümedigi icin ben 2.trimester de rahat etmistim çocuk artik yukari cikinca
ruveyda98 POYRAZIN_ANNESI35 kuzum benimde öyleydi genelde gaz varmış gibi böyle şişiyordum ne yesem karnım aşırı çıkıyordu zaman geçtikçe düzeliyor ama
Sumru Bende 16+2 haftalığım bir kaç gündür oturup kalkınca kasıklarımda bıçak saplar gibi bir ağrı var ve rahmim zonkluyor arada sizde de böyle oluyor mu kızlar
POYRAZIN_ANNESI35 Sumru bende bilmiyorum canım ama bebek artık yavaş yavaş yukarı çıkıyor yada büyüyor yeri daralıyor diye olabilir