Sinyora Ben tam 28 haftalik hamileyim ay olarak hesaplayınca tam yedi ay oluyor fakat hetten hesaplayinca 6.ay 16 gün oluyor bunun dogrusu tam olarak nedir ben yalnis mi hesaplanıyorum
Mhtap4467 Ben de 16.haftadayım hesabıma göre Eylül annesi olmam gerekirdi çünkü Ocak’ta hamile kaldım ama doktor 11 Ekim dedi tahmini Doğum tarihini.ben biraz acemiyim de ilk hamileliğim acaba farklı bir hesaplama tarzı mı var🙈
turunculuanne Mhtap4467 ben de 16.haftamdayım tek tek saydım takvimi açıp ekim 13 gibi oluyor benimki de tam 40 hafta olursa tabi. Ama tek tek sayma değil de kaba taslak ocaktan saymaya başlayınca eylül çıkıyor 😂 keşke eylül olsaydı
istanbullugelin_ Sinyora 6,5 aylık oluyor hesaplama şu şekilde, hafta ile 7 yi çarpıp sonucu 30 a bölüyorsunuz 😊 28*7= 196 196/30= 6,5
Gulanelis istanbullugelin_ canım maalesef 16 haftayı 4 ay sananlar var hâlâ 28 üzerinden hesaplıyorlar
Zlhb Sinyora hafta olarak hesaplayınca 28 gün olduğundan dolayı hesaplar karışıyor 28*7 196 tam 6.5 aylık yani
istanbullugelin_ Gulanelis aynen öyle olunca hatalı oluyor maalesef 12 haftayken 3 ayın tamamlanmamış oluyor