sndsk Kızlar 37+4 olduk vajina ağrısından yuruyemiyorum acayip bi agri agirlik gibi bisey var normal mi 😭 doğum mu yaklaşıyor
Aysenurkeremm sndsk bele doğru giden yada belden aşağı vajinaya giden ağrı Onu takip eden bebeğin bir tarafta toplanması olursa sancı anlamına gelir ☺️☺️ Takip edin kendinizi açılmanız oluyor olabilir
Hayalanne sndsk bende 37.haftaya girdim bugğn aynı seyler bendede var hiç bişey yapamıyorum 🤨aslında normal bunlar ama agrılar sancılar bazen dayanılmaz oluyor.dün gecede bel agrısı uyutmadı korktum ama parol alınca geçti neyseki 😊
Elcinkarahan Bende 36+5im yürürken ayaktayken sıkıntı yok yatarken başlıyor ağrım sızım doktorum çok normal dedi,doğru mu bilmiyorum ama vajinadaki ağrı pelvis kaslarının açıldığı anlamına geliyormuş .
sndsk @Aysenurkeremm ay heyecan yaptım bebeğin bi tarafta toplanması var ve bugun asiri şiddetli ta sırtıma kadar agri hissediyorum o durumda doğum mu yaklaşıyor yanj