Te23 Kızlar saatlerdir belim çok ağrıyor ve hiç geçmiyor birde karnım nerdeyse her dakika kasılıyor ve alt tarafa çok baskı yapıypr doğum belirtisi olabilir mi
Hayalanne Te23 oladabilir olmayabilir dün gece benimde belim sortım cok ağrıyordu.37yim bende parol içtim yatabildim anca sen sakin olmaya calıs bi parol iç geçmezse devamlı gelirse ztn dogum olabilir ama sen gececk gibi düşün 😊
KucukAnne538 Te23 37+5im bende 1 haftadır benimde sırt ağrılarım var geçmiyor hemde hiç sabah akşam gece öldürüyor beni 🤭 dün sabah da kontrolüm vardı doktorum kasılmaların başlamış hazırlıklı ol sancıların artarsa gel dedi senin de öyle olabilir canım 😊
Te23 Nilos90 Zeyzey90 doktorumun numarası yok kızlar ama sabah kontrole gidicektim zaten bişey olmaz dimi
Zeyzey90 Te23 Canım doğum belirtisine benziyor ama biz nerden bilebiliriz bişey olur mu olmaz mı? Olmaz inşallah da doktorunun numarası neden yok sende