Böyle birşey yaşayıp gebeliği devam eden var mı.oysa yarın zaten kontrolüm vardı 2li tarama için.bügün ilk defa ellerini ayaklarını gördüm hissetmesemde hareket ediyordu moralim çok kötü.ya bişey olursa.10 yıl sonra 2. Bebeğim. Ve 2 sene uğraştan sonra ümidimi kesmişken olmuştu 🙁