Liva90 ağlamayın lütfen öncelikle 🌸 yeğenim de aynı durum vardı, doğar doğmaz alçıya aldılar 4 ay alçıda kaldı (iki ayağında da ve 10 sene önce) daha sonra Demir ayakkabı kullanmaya başladılar geçe yatarken falan takılıyordu, şuan ayakkabıları ortapedik ayakkabı, yürümede hiçbir gecikme yada bozukluk olmuyor siz bile anlamıyorsunuz öyle söyleyim. Tedavi edilen birşey canınızı sıkmayın ☺️