ArzuDnmz Yüsra koymayı istiyor eşim banada 2. Isminide sen koy madem dedi bircok isim düsünüyorum lina ,alya,berra ...? Sizce ne koymalıyız ?
denizzzakdeniz beyzanur06 bncede yüsranur cok hosmus aklimda tutucam kizim olursa dusunucem bnde bu ismi🙂
Deletedmom05 Kesinlike harika bi secim😍 kizim olsaydı bende yüsra koyacaktım, oglum oluyor ismi Yekta, ikinci kız olursa yüsra koyarım Allahin izni ie😗 yüsra elisa da olabilir