Tansuuu Kızlar selam bugün çatı muayenesi oldum açılma yok doktorum bir kaç bir şey anlattı evde yapmak için benim gibi olanlar var mı neler yapıyorsunuz ? ☺️
Kocaeli41 Tansuuu bende 37+2yim canım yarın olucam catı muayenesi nasıl gecti ben biraz tedirginim ve korkuyorumda 🙈😥
sehuuss1_ Tansuuu işte gunlerdir bekledigim başlık çati muaynesi nedir bana biraz bilgi verir misin canim 33 haftalik hamileyim nasil oluyor bi anlatir misin 😁
Tansuuu Kocaeli41 Canım bende çok korkuyorum zaten doktorada dedim bakmasanız falan diye 🤦♀️☺️ Ama baktı kasmazsan dedi acımaz normal biraz acıyor ama çok az korktuğum gibi geçmedi valla iyiydi ☺️ Sende kasma korkma güzel geçer inşallah ama benim açılmam yok haftaya bidaha bakıcam dedi çatı muayenesi
Tansuuu ElmiraH kasmayınca acımadı ki benim canım çok tatlıdır tedirgindim çok ☺️ Ama ağrım yok şuanda o andada olmadı jel sürüp baktı zaten
Kocaeli41 Tansuuu ay allah yardımcımız olsun kuzum ya valla saglıkla alalım kucagımıza inşallah cok tedirginim artık yaklastıkca dogum 💕
Tansuuu asyaa15 eşinden yardım alarak squat yap dedi sabah öğle aksam 8 er kere o hareketi yapıcaz sonra merdiven in çık pilates topu alıp evde çalışmamı söyledi Bol su ona göre haftaya bakıcak bidaha ☺️☺️
asyaa15 Tansuuu perine masajı mı canım bende düşündümde bakalım 😊 merdiven başlayacagm yarın 39+1 iz suan. Bakalm
DenizOkyanus asyaa15 bizde 38+1iz bütün ama iki gündür hareketleri çok azaldı sanki.öncesinde çok belirgindi ayakları hareketleri çok canlıydı karnımı çok geriyordu . Sizde nasıl şuan hareketleri
Tansuuu sehuuss1_ Canım valla içeride hazırlan dedi üzerini indir dedi sonra doktorum kasma dedi cok kısa bir şey dedi anlamıcaksın bile dedi doktorun yanında hemşire vardı onun elini tuttum doktor jel sürdü baktı 2 dakika sürdü en fazla acı hissetmedim çok ama bende açılma hiç yokmuş 0 mış o yüzden haftaya bir daha bakıcam dedi 39 da ☺️
sehuuss1_ Tansuuu çati muaynesini dogumun baslayip baslamadigina bakmak icin mi bakiyor bazi yerlerde dogumun normal olup olmadigini anlamak icin bakiyor diye okumustum hangisi
Tansuuu sehuuss1_ Aslında ikiside ben çünkü muayeneden sonra sordum açılmam varmı dedim hayır yok dedi 0 dedi çatı müsait normal doğum için dedi ikisinide söyledi bana ve haftayada bakıcam ama dedi açılma için muhtmelen
Tansuuu sehuuss1_ sancıda çıkmıyor Nst de yani açılma falan çıkmıyor ee doğum yaklaşıyor doğal olarak ikisinede bakıyor açılmayada çatıya da ☺️
sehuuss1_ Tansuuu 32+2yim bebek hala dönmedi umarim döner de normal yaparim sezeryandan cok korkuyorum
Glstan27 Bende dun cati muanesi oldum 38+4 haftalik oglum 2 cm aciklik var dedi yurus merdiven cikip inme squat hurma yiyorum ve bazi egzersizleri yapiyorum evde bugun sabhtan beri biraz agrim var bu haftalarda dogururum die umuyorum
Kkggee Tansuuu bende bugün oldum ilk defa bende normaldede biraz kasılma durumu var kasıldım yandı biraz canım çatında dar dedi ama bakalım haftaya tekrar bi dedi senin bebeğin gelişimi nasıl canım ?
DenizOkyanus Kkggee afedersiniz ama nasıl temizlendiniz cuma günü benimde çatı kontrolüm var ve göbeğimden tam temizleyemiyorum ayna vs yardım alıyorum ama çok utanıyorum doktordan siz nasıl yaptınız