Mrvug Merhaba değerli anne adaylarım, bende 17+1 haftalık anne adayıyım. Sol kasığıma adet sancısı gibi bir ağrı saplanıyor ve 10 dakika sonra adet olacakmışım gibi hissettiriyor bu ağrı tehlikeli bir durum müdür? Yaşayan var mı ?
Mommmmmmm Mrvug Benimde öyle oluyordu o haftalarda gerçi şuan arada hala oluyor doktor tek taraflıysa be dinlenince geçiyorsa korkma demişti gerçektende öyle oluyor. Mutlaka doktorunuza danışın tabi.
ek-istanbul Benimde ara ara oluyor ama geçiyor. Doktorum kontrollerde herhangi problem yok hormonsal yada yorgunluktan olabilir dedi. Yanlış yönlendirmek istemem herkesin farklıdır ama tabi ağrın artarda geçmezse kanaman olursa Allah göstermesin muhakkak doktora git
Mrvug pamuksekerinannesi Mommmmmmm zumra2020 Teşekkür ediyorum geçmesini bekledim ancak geçmedi o yüzden yarın hemen doktoruma gideceğim. Bu virüsten dolayı gitmek istemedim ama geç kalmak istemiyorum.
zumra2020 Bende 33+6 oldum ve 3 4 gündür tek taraflı olmayan genele yayılan bi adet sancısı oluyor arada. Bebis toplanıyor karnim sertleşiyor bayağı ve belim agriyor. Yarin muayeneye gidicem sorcam bu şikayetlerimi doktoruma