cnnvzdn Adetten 6 gün önce erken gebelik testi yaptım sonuç nedir sizce [url=https://hizliresim.com/85wFtS][img]https://i.hizliresim.com/85wFtS.jpg[/img][/url]
Sevgikarabulut cnnvzdn kinci çizgi silik olarak gözüküyor hayırlı olsun cnm yakın bir zamanda kan ver sonuç çıkar 😊
Pnr22 cnnvzdn yeni gebelik var hayırlı olsun iki gün sonra bidaha test edin inşallah daha net belirginlesir 🤗
zumra2020 Ikinci çizgiyi bende gördüm canım. Adet gününde tekrardan test yap hamileysen daha da koyulasmış şekilde çıkar zaten. Rabbim gonlune gore en hayirlisini versin inşallah 😇🐣
Tugce1803 cnnvzdn valla var ama daha geçen arkadaşın da böyle çıktı kız sonra adet oldu baya da üzüldüm artık bu teste de güvenmiyorum